اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

روغن جلای چوب چیست؟

ن جلای چوب، پایه‌‌ی آلکید رزینی دارد.وروغن جلا از خانواده‌ی رنگ‌ها محسوب می‌شود از کلمه‌ی از روغن‌های جلا برای رنگ آمیزی و پوشش سطوح چوبی استفاده می‌کنند. لایه‌ی روغن آلکیدی نه تنها از چوب محافظت می‌کند زیبایی خاصی هم به چوب می‌بخشد . روغن‌های جلا با توجه به قیمت ارزان، داشتن حلال‌های دم دستی مانند تینر روغنی یا بنزین و در نهایت امکان اجرای راحت روی سطوح چوبی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.هم به چوب می‌بخشد . روغن‌های جلا با توجه به قیمت ارزان، داشتن حلال‌های دم دستی مانند تینر روغنی یا بنزین و در نهایت امکان اجرای راحت روی سطوح چوبی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

روغن جلای چوب چیست؟

روغن جلای آلکیدی

به واقع روغن جلای چوب بر پایه آلکید رزین می باشد به همین جهت هنگام رفتن به رنگ فروشی های می توانید هم نام روغن جلای چوب را بگویید و هم اینکه بگویید یک قوطی روغن جلای آلکیدی می خواهم. اما برای ترکیب شدن و همگن شدن آن نیاز به تینر روغنی یا بنزین دارید.

نحوه ترکیب کردن روغن جلای چوب با حلال

بسته به جنس روغن جلای چوب و شرکت سازنده آن شما می توانید اقدام به ترکیب روغن جلا با بنزین یا تینر روغنی کنید. اما به طور کلی بسته به شل و سفت بودن روغن جلا معمولا یک قوطی با یک لیتر تینر روغنی قاطی می کنند.

مزایای استفاده از روغن جلای چوب

نگهداری و محافظت از چوب از گذشته‌های دور انجام می‌شده و برای جلوگیری از پوسیدگی یا حمله‌ی موریانه‌ها به چوب بوده است. استفاده از روغن جلا برای رنگ آمیزی چوب توانست آن مشکلات را برطرف کند و افزایش عمر چوب را محقق سازد. و دیگر نگران کشیدن پارچه‌ی نم‌دار روی آنها نباشیم. رنگ‌دانه‌های شفاف اکسید آهن سبب درخشندگی سطح چوب می‌شوند و زیبایی بیشتری را به آن می‌بخشند.

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه
کارشناس فروش: مهندس.حجاز
09129284292تلگرام و واتساب ـــ02166095700

 

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. برای ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره با کارشناس فروش مهندس حجاز تماس حاصل فرمائید: ۰۹۱۲۹۲۸۴۲۹۲---۰۲۱۶۶۰۹۵۷۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.