اطلاعات تماس

تهران خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)
نبش کوچه سی و هفتم پلاک 163
طبقه سوم واحد6

ما همه روزه در دسترس هستیم

خرید اینترنتی پودر بتونه کاسماتیک به صورت عمده و خرد با قیمت مناسب توسط شرکت بازرگانی رادین صورت می گیرد. پودر کاسماتیک یا بتونه کاسماتیک مناسب جهت بتونه کردن سطوح بتنی و سیمانی است که به قیمت مناسب توسط این مرکز به فروش می رسد. این محصول بر پایه پودرهای معدنی و افزودنی های ضدانقباض می باشد.

بتونه کاسماتیک پودری دو جزئی با پایه ی سیمان است که برای بتونه کردن سطوح سیمانی، گچی، بتنی، موزائیک، ایرانیت و دیوار برشی در داخل و خارج ساختمان و به منظور ترمیم درزها، ترک ها و آسیب دیدگی ها و نیز زیر سازی این سطوح به کار می رود

خرید اینترنتی پودر بتونه کاسماتیک

به طور کلی، کاسماتیک به نوعی از بتونه گفته می شود که جهت نمای ساختمان و ایجاد زیبایی و نیز به منظور پر کردن خلل و فرج به کار برده می شود. این پودر قدرت چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح بتنی و مصالح معدنی دارد و انقباض خشک شدن آن بسیار ناچیز بوده و به راحتی روی سطوح افقی و عمودی قابل اجرا است. پودر بتونه کاسماتیک مناسب بتونه کردن سطوح: سیمانی ، گچی ، بتنی ، صفحه های درای وال و دیوار برشی در داخل و خارج ساختمان می باشد.

از جمله خواص این محصول

  • به علت استفاده از چسب پلیمری مرغوب قابلیت کار بصورت یکپارچه تا ضخامت ۲ میلیمتر را دارا می باشد .
  • این محصول به صورت خشک و پودری شکل و ساخته شده بر پایه پودر معدنی (فیلر) ، سیمان و مواد استحکام بخش می باشد که به همراه چسب پلیمری مخصوص به عنوان بتونه سطوح سیمانی ، بتنی و … قابل استفاده می باشد و برای مخلوط شدن به اب نیاز دارد.
  • پس از بتونه کاری سطح بتونه کاملا صاف و یک دست می شود.
  • بدون بو و ایجاد حساسیت
  • قابلیت همرنگی با لایه رنگ نهایی
به اشتراک بگذارید:

administrator

شرکت بازرگانی رادین فعال در زمینه انواع رنگ های صنعتی و ساختمانی و مشتقات رنگ و مواد اولیه و تولید کننده رنگ اتومبیلی ،ساختمانی و انواع تینر. برای ثبت سفارش و یا درخواست مشاوره با کارشناس فروش مهندس حجاز تماس حاصل فرمائید: ۰۹۱۲۹۲۸۴۲۹۲---۰۲۱۶۶۰۹۵۷۰۰

2 نظرات

  • سینا, 1401/09/24 @ 21:49 پاسخ

    تهیه و توزیع رنگ و رزین در رادین پاسارگاد مهوین

  • علی, 1401/09/24 @ 21:50 پاسخ

    تولید برند دایان رنگ در مجموعه بازرگانی رنگ رادین
    پخش انواع بتونه ، سنباده و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.